dec
21

Címkék: klub társkereső tímea bús duals társkerső | Szerző: Duals | 3:13 pm

Klubtagok

a Dulas társkeresők általában diplomások, vállalkozók, akik hasonló tulajdonságokkal rendelkező társat keresnek tartós kapcsolat reményében. Számukra a hagyományos értékrend, a tisztelet és az udvarláson alapuló ismerkedés mind fontos szempontok a párkeresés folyamán.

Korosztálytól függetlenül szinte minden társkeresőnk azért keresi fel irodánkat, mert elfoglalt emberek lévén napközben nincs lehetőségük ismerkedni. A baráti kör bezárult, a szórakozóhelyeken pedig a tapasztalatok alapján ritkán lehet tartós kapcsolat egy-egy ismerkedésből. A Duals célzott, igényes, megbízható ismerkedés és randevúzás lehetőségét kínálja társkeresői számára.

Legyen Ön is klubtagunk!
www.duals.hu
Duals Társkereső

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baba! (törölt) 2009.12.22. 17:58:52

Szerintem nagyon jó munkát végeztek, különösképp azért, mert tényleg az ideális párra törekedtek, és az ügyfelekből is a legjobbat hozzátok ki.
Köszönöm Duals Társkereső Klubnak és Köszönöm Bús Tímeának az eddigi munkát, és a jövőben további sikereket kívánok!

SzRicsi (törölt) 2009.12.23. 10:40:31

Csak így tovább Duals Társkereső Klub!
Örülök, hogy mindenki igényeire figyeltek, így lehet csak igazi jó kapcsolatokat létre hozni! Bús Tímeának külön gratulálnék. Elképesztő, hogy minden egyes tagnak tudja a nevét, és azt, hogy ki is ő. Bús Tímeának is van egy blogja, szerintem érdemes azt is olvasgatni.

bus-timea.blog.hu/

Ricsi

Susana.G 2010.11.15. 17:05:51

Vezető beosztású nő vagyok, aki egész nap a kemény üzletasszony szerepét játsza. Jól esett ezt levetközni és egy kellemes randevún megmutatni a nőies oldalamat is. Köszönet a Duals-nak a megszervezett találkozókért, nagy terhet vettek le ezzel a vállamról!Így könnyebb és kényelmesebb ismerkedni. Remélem hamarosan én is egy siker sztory boldog szerzője lehetek! Bízom bennetek!

marcsi8 2012.08.16. 14:27:14

Jómagam nem vagyok Duals Klubtag, azonban a weboldalon kapott információk és a sajtómegjelenések alapján csak ajánlani tudom az irodát! Családias csapat, hangulatos iroda és színvonalas programok várják a regisztrált társkeresőket. További sok sikert kívánok Bús Tímea és csapata munkájához! :)

u.i.: a cikk elején az iroda neve tévesen Duals helyett Dulas-ként szerepel.

Cukki 2012.08.16. 14:27:42

Szinte csak diplomásokkal ismerkedtem. Nagyon jó ügyfélkörrel találkoztam a Duals Társkeresőben. Szinte csak vezetőket ismertem meg, akik rengeteget dolgoznak és nincs hol ismerkedniük. Sajnos nekem is bezárult a baráti köröm, de a Duals Társkeresőben új barátaim is lettek.
Annyira szoros lett a barátságunk, hogy szinte napi szinten tartjuk a kapcsolatot.
De a legjobban a Tibornak örülök! Bevallom, hogy szerelmes vagyok! Én is ilyet szeretnék:
www.duals.hu/Eva-es-Zsolt-szerelme

Köszönöm Bús Tímeának és a Duals Társkereső Klubnak!
süti beállítások módosítása