dec
21

Címkék: klub társkereső tímea bús duals | Szerző: Duals | 3:16 pm

Valós társkeresés

Társkeresőink egzisztenciával rendelkező, értelmiségi emberek, akik személyesen regisztráltak budapesti irodánkban. A személyes találkozó megnyugtató szűrőt jelent klubtagjaink számára: társkeresőink valós személyek, s testi-lelki párjukat keresik.

Jöjjön el hozzánk Ön is!
www.duals.hu
Duals Társkereső

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milo666 2009.12.21. 22:25:01

Nagyon tetszik a munkátok!
Kialakulóban van egy kapcsolatom, hála a Ti szakértelmeteknek! Gratulálok!
Boldog Karácsonyt!

Harangocska 2009.12.22. 09:32:09

Szinte csak diplomásokkal ismerkedtem. Nagyon jó ügyfélkörrel találkoztam a Duals Társkeresőben. Szinte csak vezetőket ismertem meg, akik rengeteget dolgoznak és nincs hol ismerkedniük. Sajnos nekem is bezárult a baráti köröm, de a Duals Társkeresőben új barátaim is lettek.
Annyira szoros lett a barátságunk, hogy szinte napi szinten tartjuk a kapcsolatot.
De a legjobban a Tibornak örülök! Bevallom, hogy szerelmes vagyok! Én is ilyet szeretnék:
www.duals.hu/Eva-es-Zsolt-szerelme

Köszönöm Bús Tímeának és a Duals Társkereső Klubnak!

SzRicsi (törölt) 2009.12.22. 14:58:55

Én még viszonylag friss tagja vagyok a Dualsnak, viszont már egy pár rendezvényen részt vettem ahol rengeteg élménnyel gazdagodtam. Ott voltam például szeptemberben a bowling estén, ahol felejthetetlen estét töltöttem a Duals-szal, és nem mellesleg nagyon jól éreztem magam. De erről az estéről viszont valaki már csinált részletes beszámolót ezért ha érdekel ez az este akkor olvassátok el, szerintem érdemes! Akkor is ha új tag vagy, mert így betekintést nyerhetsz a programokban, akkor is ha ott voltál, mert szerintem jó visszaemlékezni ezekre a felejthetetlen közös programokra!

www.duals.hu/Bowlingest--2009--szeptember

Szeretném megtalálni én is a szerelmet, csak úgy mint minden tag, és úgy érzem sikerülni fog a Dualson keresztűl úgy mint az már sikerült jó pár embernek!Nekik megadtátok azt amire vágytak, ezért nagy tisztelőtök vagyok, és egy kicsit sem félek, hogy én egyedül maradok!
Köszönöm a munkátokat!

Baba! (törölt) 2009.12.22. 15:13:32

Kedves Ricsi!
Én is ott voltam a bowling estén! Emlékszel rám? Andrea vagyok, melletted ültem a vacsoránál, és utána egy csapadba osztottak minket! Annyira jól éreztem magam!Főleg azért, mert én ezelőtt az este előtt még életemben nem bowlingoztam, és így még viccesre is sikeredett az este.

Dávinó (törölt) 2009.12.22. 17:51:13

Kedves Bús Tímea és Kedves Duals Társkereső!
Én már 1 éve tagja vagyok a Dualsnak, és most úgy néz ki, rátaláltam arra a hölgyre , akit egész életemben kerestem. Már 3 randin vagyunk túl, és egyszerűen lenyűgöz ez a hölgy! Köszönöm, hogy megtaláltátok Őt, és azért is köszönet, hogy ennyire foglalkoztok velünk, és kíséritek utunkat! Köszöm, hogy vagytok!

Kellemes Ünnepeket!

SzRicsi (törölt) 2009.12.22. 17:56:57

Kedves Andrea!
Hát persze, hogy emlékszem Rád!Még senkit nem láttam ilyen viccesen bowlingozni! Jó pár örömteli órát adtál nekem azzal, hogy nézhettem, ahogy játszol:D! Emlékszem amikor akkora lendületet adtál a golyónak, hogy majden elgurultál:D! Miújság van veled?
Ricsi

Baba! (törölt) 2009.12.23. 10:34:09

Hát még keresem a nagy Ő-t. Túl vagyok már egy-két randin, de egyik férfinél sem éreztem még azt, amit kéne. De szerencsérre abszolút bizakodó vagyok. Tudom, hogy megtalálom a párom a Duals Társkereső Klubbon keresztűl, mert még egy társkereső iroda sem foglalkozott ennyit a boldogulásommal. Köszönöm a Duals Társkereső Klubnak és Bús Tímeának (bus-timea.blog.hu/) az eddigi munkáját, és még sok párkapcsolatot kívánok Nekik!
Kellemes Ünnepeket!

Margrita 2010.11.15. 17:04:18

@Milo666:
Kedves Milo666!

Remélem jól alakult az általad emlitett kapcsolat!
Én is nagyon bizom benne, hogy a Dualson keresztül végre megtalálom a nagy Ő-t. Rengeteg pozitivat hallottam róluk és nekem is nagyon szimpik!
Nekem most van kialakulóban valami...:)

Sok sikert mindenkinek!

Elena42 2010.11.29. 14:15:53

sziasztok

Én már biztos nem töltöm magányosan a szilvesztert. A Duals a most regisztrálókat meghívja egy karácsonyi salsaestre és mindezért még fizetni se kell.
www.duals.hu/tarskereso-programok/vacsoraestek

Cukki 2010.11.29. 14:25:39

Kedves Bús Tímea és Duals Társkereső Klub! Nagyon jó ötletnek tartom, hogy nem interneten történik a regisztráció, hanem személyesen: így valóban megismerik a társkeresőt az iroda alkalmazottjai és személyre szabott ismerkedést biztosítanak. Találtam egy cikket ezzel kapcsolatosan, remélem segít a döntésben azoknak akik még nem tudják melyik társkereső irodát választják!

"1. Ahhoz, hogy valaki taggá váljon, el kell jönnie hozzánk személyesen, a Kleopátra-házban található irodánkba. Minden érdeklődővel telefonon beszéljük meg a személyes találkozó időpontját, csak előzetes bejelentkezés alapján fogadunk társkeresőket. Arra törekszünk, hogy egyszerre csak egy társkereső legyen az irodában, ez a diszkréció sokak igénye. Az irodában irodánk egy munkatársa fogadja a társkeresőt, és mutatja be az irodai ismerkedést, a Duals működését. "

Sunshine2010 2012.08.16. 14:27:13

koszegvarinoemi

Én is friss klubtag vagyok, csak az elmúlt hónapban csatlakoztam a csapathoz. Már nagyon várom a tél végi síutat, ahol remek edző segítségével megtanulhatok síelni, miközben remek társaságban leszek és nem utolsó sorban még a páromat is megtalálhatom!
süti beállítások módosítása